a z y d

HOME ABOUT VISIT BIASES FOLLOW DASHBOARD

Azyd Sanif, 16/8/1994, Kota Tinggi, Johor, PMS Student, EXO, SNSD, Sing, Dance, Baking, Baekhyun




Put your follower widget here;


© Skin by Ken Eriksen inspired by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Diary ++
16 January 2014 | 0 growlist(s)

Hye Assalamualaikum. 2:53am already, but my eyes still not feel sleepy(since dah mengular pagi sampai tengahari tadi) Anas, Nadzmi dah tidur and Acab currently lying on his bed while tweeting and just wait the time to sleep. Done switch of the lamp and it's time for me and my blog. Ahhhhhhh

And yarhh bau rokok acab dah kembali hangat di bilik 3-1-16 ni(acab bila nak stop smokin haaa!) Suddenly teringat situation masa aku aktif berblogging masa sem dua dulu(cehh macam lame je sem dua dia tu). The moment I update my blog, sit at the same position chair, table, and bed but different room(before this 3-2-16). I missed those moment disaat faris masih berlawak jenaka dengan aku and anas n nadzmi yg kadang2 annoying gila. But I don't feel the same anymore. Tak tahu lah kenape ye. maybe sebab aku yg dah berubah atau diorang, tapi aku tak boleh nak salahkan sesiapa. Bak kata faris, takdir yg memisahkan kita T__T

17 January 2014 already. My mood keep changing as usual as before and they are already used to it. I'm feel sorry for that when I realize that I'm was to over in emotionalising myself(huhu ayat baru). Tapi kalau korang pun bila tengah emo memang tak boleh nak buat ape lah kan. And yeah, mood aku tak stabil harini caused by a lot of factor, such as :

1. Kewangan
Truthfully ramai student takkan terlepas dari masalah ni. Especially yg boros macam aku :) Sem ni duit aku banyak habis kat hutang yg aku dah buat sem lepas such as Laptops(my sister's money), hutang kawan, hutang kwan, and hutang kawan. Tak bermaksud aku ni kuat berhutang. But tbh kfine aku mengaku. Tapi terdesak and bukan saja2 aku pinjam. Aku memang boros. Oh gosh kesedaran diri pula kita malam ni. Yang penting aku dah langsaikan semua hutang2 aku okayhhh :)

Sem ni pun duit PTPTN aku baru sahaja habis. Tinggal RM60 sahaja dalam akaun. Tu pun tak boleh nak withdraw dah -__- The other reason is mungkin sebab makan kot. Aku makan macam hape hahh kalau korang nak tahu. Kawan2 aku pun admit aku ni bela jin. Padahal badan cekeding macam ape ha~~

Yg penting aku takkan salahkan beli album kpop online yg buat duit aku habis (kpop is my life) Aku memang dah asingkan kayhh duit untuk beli album :)

2. Relationship
TBH lately aku ada fell for someone, but nearly lah nak fell for. Luckily Allah bukak mata aku yg si Mss IS tu dah ade laki(boypreng). Aku nak kata marah pun takdelah juga, but biarlah ade aku kesah. Yang penting crush aku masih single (tetiba) Ramai jugak keneng2 kan aku dengan Mss E tuh. But nehhh aku bukan peramapas lah ye. Aku tak pernah simpan perasaan kat Mss E, tapi bila tekanan dari org sekeliling buat perasaan aku tuh membuak-buak. Pelik ke? Normal kann?? Bhahahaha Takpe, aku still akan tunggu masa yg sesuai untuk luahkan persaaan kat crush aku tu one day, InsyaAllah :)

3. Friends
Bila korang habis baca part yg ni, mesti korang akan rasa pelik gila dengan apa yg aku rasa. Just wanna ask first, pernah tak korang rasa jelez bila ada kawan yg sejantina dengan korang mesra dengan kawan korang yg sejantina juga dengan korang?? Pelik? Kwhatever. That's me. Dari sekolah dulu, aku ada masalah macam ni. Bila dah mula rapat gila dengan sorang kawan ni, ibarat macam kekasih. Bila ada org yg mesra gila dengan dia, automatic jelez tu muncul even kawan tu sejantina dengan kita :/

That's why lah kadang2 aku naik hangin tak tentu pasal, tak bertegur, senyap, moody tetiba, and sewaktu dengannye sebab kawan yg aku maksudkan tu memang aku sayang gila and perubahan dia teramat drastik. Dulu kitorang akrab gila kodd n lately makin renggang. And once again I repeat, that's me. Aku dah mention nama dia sebelum ni, so tahu2 jelah siapakann.

But I need to fix that problem, perasaan cemburu aku ni terlalu kuat and bende tulah yg buat aku single sampai sekarang setelah menjadi kasanova berjaya kat sekolah dulu (k zaman jahiliyyah k)

The conclusion is, aku rasa korang mesti dah faham sikit dengan perangai aku kan. So, sorry lah kalau ade sesiape yg berkait or terasa dengan post aku kat atas and also sorry kalau ade something yg tak disenangi oleh korang selama ni. Hope korang faham condition aku sekarang ni.

That's all from me tonight, Anas terjaga tiba2 then pergi toilet, kepale aku tetiba jadi kusut sebab nak settlekan masalah kelab esok and rasa macam nak makan sikitlah jap lagi. So XOXO, bubbyeee :)