a z y d

HOME ABOUT VISIT BIASES FOLLOW DASHBOARD

Azyd Sanif, 16/8/1994, Kota Tinggi, Johor, PMS Student, EXO, SNSD, Sing, Dance, Baking, Baekhyun




Put your follower widget here;


© Skin by Ken Eriksen inspired by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
2014
11 January 2014 | 0 growlist(s)

Hye Assalamualaikum. Long time no see (yarh as usual) Now mood tengah homesick and jelous sebab most of my classmate balik kampung sempena maulidurrasul, but nehh for me. At first tak rasa sangat nak balik, then bila CRUSH aku pun balik, (arghhhhh) bertambah homesick lah aku :(

But thats not what I'm goin to talk today. Before I start, aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2014 kepada semua y mengenali aku n terutama for follower ku di blog, instagram, twitter, facebook n youtube. Thanks for the loyal following me untill this day.

Post kali ni aku still sama mcm post2 yg lepas which is aku just review ape yg berlaku baru2 ni. Nows lets zoom in :)

Start The Fourth Semester


My First Performance With Dilla


Jumpa Orang Kampungku Dari Wechat



Birthday Amirul And My Ibu & Ayah's Anniversary :')

Start Buat Bisnes Kek Batik


Hang Out With My Old Friend


First Met With The "Hanna Shinee" hahaha


Lepak Kuantan



Album EXO arrived!!
 And yarhh. That's the only things yg aku sempat snap untuk aktiviti baru2 ni. Best gila n bnyak habis duit juga untuk beberapa aktiviti kat atas tu. But, nevermind. Yg penting aku happy.

BTW I've had upgrade my Youtube channel and InsyaAlla tak lama lagi akan kembali aktif dengan vlog pula. Support me please :)



 Thats all from me untuk kali ni. Rasa macam tak puas n nak post banyak2 lagi. I'll try to freed my time untuk berblogging ye. Bye2 Assalamualaikum...



Labels: , , , , ,