a z y d

HOME ABOUT VISIT BIASES FOLLOW DASHBOARD

Azyd Sanif, 16/8/1994, Kota Tinggi, Johor, PMS Student, EXO, SNSD, Sing, Dance, Baking, Baekhyun




Put your follower widget here;


© Skin by Ken Eriksen inspired by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
FINAL EXAM & CUTI SEMESTER
27 October 2013 | 0 growlist(s)

Hye Assalamualaikum. What's up everybody. Everybody~every~everybody *lagu Shinee

Before we start, aku nak flashback cket ape yg berlaku sebelum ni.

Majlis Iftar Musim ke-2





Hari Raya Aidilfitri 2013 with my family




Riang Ria Raya JTMK PMS 2013




Malam Gala Merdeka Raya 2013


CSR (Khidmat Masyarakat) DIP3A 2013




Open Day JTMK, PMS


Hari Raya AidilAdha, Jerantut, Pahang


Mendaki Bukit Ibam, Rompin, Pahang
Currently aku berada di semester ke-3 di Politeknik Muadzam Shah ni. Everything was fine. I'm getting matured(kot) :p. Kawan pun makin bertambah. Musuh apatah lagi :D But for me, semua ni subject yg aku kena hadapi dan banyak lagi yg aku kena belajar. Sama lah macam study kat Poli ni, makin lama, makin susah subject nye. Programming kot. Lain lah kalau lahir2 je dah nampak coding. kekekeek

Aku makin banyak main2. Tak fokus study. Suka tangguh assigment. Malas buat revision. Haihhh. Macam2 dugaan. Tak tahulah apa punca. Maybe sebab bilik kot. Aku masih tak dapat terima hakikat yg aku tak sebilik dengan Faris; which is aku rasa itu lah faktor yg buat aku down & malas belajar.

Semester ni aku banyak spend time dengan Acab, Fazli n Arief. Sebab depa ni je lah satu blok dengan aku. Yang lain jauh terpisah. Arief banyak teman aku since dia roomate aku. Fazli banyak tolong aku in kewangan. Sem depan insyaAllah aku akan balas budi dia. Acab pulak banyak bagi effort kat aku untuk study; walaupun dia tak suruh, tapi dia ada aura yg buat aku semangat nak belajar.

Semester depan mungkin aku akan jadi JPKK :D So boleh pilih bilik. Btw sem depan pun semua student tak perlu risau sebab no more "Random Roomate". Tapi advance untuk JPKK lah sebab boleh pilih bilik juga :) Hope sem depan Faris tak kisah sebilik dengan aku, so that aku boleh study & dia boleh tolong kembalikan aku semula ke pangkal jalan (you know what I mean) :') (kalau ada masa, insyaAllah aku cerita masalah yang aku hadapi lately ye)


Dua final paper dah settle. Tinggal dua saja lagi lepas aku post blog kali ni. Whish me luck ye. Aku tahu result aku sem ni confirm tak seberapa juga, so aku tak perlu lah nak fikir banyak2 sampai gila :p

Sem ni jugak bertambah masalah kewangan. But aku dah mula start Indie Business (sem dua haritu aku busines dengan Anas) which is aku gerak sendiri dengan buat sikit khidmat mengedit video. Hope going well semester depan. Kalau stabil, aku nak start jugak business Kek. InsyaAllah soon. Wait yaa :D

Jarang gila balik rumah. Boleh dikira berape kali aku balik rumah tu. Family sampai nangis2 sebab aku tak balik (padahal aku yang menangis). Tak sabar nak balik Felda Lok Heng Selatan, Kota Tinggi, Johor tu. Wait ya Ibu. Masak sedap2 taw. Me getting skinny taw kat sini. Sumpah sedih. Makan hati ke macam mane tak tahu lahh. Padahal makan macam ape haaa. 

Thats all from me this time. Kita jumpa lagi (entah bila la aku update lagi kannn) See you. 

Thanks For Reading :D <3


Labels: , ,