a z y d

HOME ABOUT VISIT BIASES FOLLOW DASHBOARD

Azyd Sanif, 16/8/1994, Kota Tinggi, Johor, PMS Student, EXO, SNSD, Sing, Dance, Baking, Baekhyun




Put your follower widget here;


© Skin by Ken Eriksen inspired by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
SEMESTER 3
02 August 2013 | 0 growlist(s)

Hye semua. Sorry sebab dah lama tak update since masuk semester 3 ni. I'm Not sure what suppose I'm saying for this entry, but surely korang nak tahu jugak kannn? -_-

Oke, first I wanna tell you about penyertaan aku dalam satu pertandingan entitled "Politechnic Got Talent". Pertandingan ni terdiri dari 4 kategori pertandingan, which is Drama, Jamboree Nite, Language Game dan juga Speech. Semua politeknik malaysia diwajibkan untuk menyertai dan menghantar 10 wakil setiap poli for this competition which I'm one of them :)




Unfortunately, kitorang tak menang ape2. Just saguhati je. Sedih tu memang lah sedih. Sebab kitorang practice bende ni dalam mas yg singkat then macam2 dugaan kitorg dapat.

But tak kisah pun sebenarnye. Kitirorang dah menang di mata lecturer JPA which is trainir tegar kitorang selama 10 hari latihan.

BTW, masa kitorang dance untuk jamboree nite, kitorang dapat sorakan paling kuat n dapat pujian dari Host malam tu. But for jamboree nite hanya 10 markah je, so tak membantu sangat :)

Ha, yang ni pulak masa aku dengan Dilla pergi ujibakat Akademi Fantasia 10. Sound wierd right. Yarh. Aku pergi audtion ni pun secara haram. Family aku langsung tak tahu pasal ni. (Don't try this). Lagipun kitorang datang just for fun. Cari pengalaman lah katakan

Stage 1dihandle oleh Damian V.E. Bukan senang tau Stage 1 tu. Dia memang cari orang yang betul2 boleh jadi ARTIS. (capslock kauuu)


And currently aku dah berada di semester 3. Time buatkan aku jadi matang :)

Dah nak dekat raya ni aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua yg kenal aku ni.

BTW, lepas cuti raya ni, banyak program yang aku kena handle dan aku terpakse libatkan diri. Kalau nak tahu, stay tuned :)