a z y d

HOME ABOUT VISIT BIASES FOLLOW DASHBOARD

Azyd Sanif, 16/8/1994, Kota Tinggi, Johor, PMS Student, EXO, SNSD, Sing, Dance, Baking, Baekhyun




Put your follower widget here;


© Skin by Ken Eriksen inspired by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Semester Break
04 May 2013 | 0 growlist(s)

Hai, Assalamualaikum.
How are you all. SOrry, lama dah tak update. Susah la. Jarang ada waktu free sekarang.

Now, dah habis DUA semester aku di Politeknik Muadzam Shah, Pahang ni. Macam2 pengalaman yang aku dapat sepanjang dua semester ni. Seperti yg boleh dilihat di facebook n post2 sebelum ni, mcm2 aktiviti yg aku dah buat untuk semester ni. I'm really proud of myself.

Banyak benda yg aku belajar semester ni:

1: Belajar bergaul dengan semua orang, tidak kira lelaki or perempuan n cuba untuk menjadikan mereka part of family aku :D
Syasya and Amalina. Team2 gossiper aku.

Aida, truthfully kind girl.

Natasha and Reizman. Team subject Digital Media ku yang awesome


2 : Memahami perasaan orang lain. Kadang2 kawan yg kita baru kenal setahun dua ni belum tentu lagi kita boleh tahu perangai sebenar diorang :D
Fariszuan, dia paling banyak support aku tanpa pengetahuan yang lain

My buddy!! dia minat kpop jugak :D

OTW ke rumah faris, Jengka



 3 : Berjimat. Aku dapat rasakan perbezaan semester ni yg aku sangat berjimat berbanding semester satu dulu. See, aku siap berniaga kat asrama tau!. Makan meggi je mampu. Kadang2 tak makan :'(
24seven PMS. Popular tuuu

First trial, cheese mushroom meggi

Well, yarh. Aku sangat sedih masa nak tinggalkan bilik haritu. Truthfully sedih. Sebab semester ni aku nampak banyak sangat perubahan dalam diri aku. Diorang jadikan aku matang. I mean, surrounding tu jadikan aku matang. Aku rasa, semester TIGA nanti mesti banyak lagi dugaan n halangan yg aku kena lalaui. 

Nak tak nak, I have to :'D




Labels: ,