a z y d

HOME ABOUT VISIT BIASES FOLLOW DASHBOARD

Azyd Sanif, 16/8/1994, Kota Tinggi, Johor, PMS Student, EXO, SNSD, Sing, Dance, Baking, Baekhyun




Put your follower widget here;


© Skin by Ken Eriksen inspired by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Pengerusi Majlis
31 March 2013 | 0 growlist(s)

Penegerusi Majlis untuk Festival Kesenian Islam, Politeknik Muadzam Shah, Pahang.

Hye, Assalamualaikum. Dah lame tak update blog. Sekali bukak, tengok dah banyak keluar error. Gelabah-tak gelabah lah kan.. Nak tak nak kena buat yang baru, ni semua sebab malas nak download backup template. Dah terhantuk baru nak mengadah. (betul ke ayat aku tuh)

Now, dah dua semester aku hidup kat Politeknik Muadzam Shah ni. Mcam2 perkara yang aku lalui. Macam2 jgak pengalaman baru yang aku tempuhi. Kalau dulu, aku menari kat atas pentas, now jadi penacara pulak. Kelakar gila. But, semua cakap aku boleh menggunakan ayat dengan baik dan pandai berkata-kata (bajet). So y not aku gunakan kelebihan ni kann :D

Hwaiting :D

Yang ni pulak masa PMS Let Me Be Your Star musim-2

Labels: ,