a z y d

HOME ABOUT VISIT BIASES FOLLOW DASHBOARD

Azyd Sanif, 16/8/1994, Kota Tinggi, Johor, PMS Student, EXO, SNSD, Sing, Dance, Baking, Baekhyun




Put your follower widget here;


© Skin by Ken Eriksen inspired by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Majlis Muhibbah Kesenian Dan Warisan PMS 2013
31 March 2013 | 0 growlist(s)

Banyak gila speako -__-

Alhamdulillah, Dalam masa satu semester, 3 tawaran yg telah diberikan oleh pihak poli memilih aku sebagai pengerusi majlis. Rezeki kot, walaupun buat kerja free. Well at lest aku boleh show off dengan bakat aku. Ye dakkk??

Bersama saya pengacara anda Azyd Sanif...

Here a little bit preview of the rehearsal of the program.  

Raptai Majlis Muhibbah Kesenian Dan Kebudayaan PMS

Dalam waktu yang sama, aku telah pun dilantik sebagai presiden Kelab Kesenian Dan Kebudayaan Politeknik Muadzam Shah, Pahang. Besar gila kot jawatan tuh. Kalau sem lepas, aku just sebagai AJK Theater je. Tup Tap, sem ni terus naik pangkat.

So, secara automatik program ni terus jadi program terbesar aku. OMG.

Tema Retro 60's

Nah, Tak memasal nak ikut tema, aku yang pengerusi majlis ni kena ikut tema iaitu Retro 60's

Just hoping, next time ada lagi tawaran. But aku nak sngat jadi pengerusi majlis yang spontan. No script. InsyaAllah :D


Labels: ,